Menu
 

Δίδυμα Φεγγάρια εξελίξεις...
Το μπλέξιμο που έχει δημιουργήσει ο Σιέργιος βάζοντας την Ελισάβετ να παριστάνει την Αγάπη θα οδηγήσει σε επικίνδυνα μονοπάτια τη σχέση του Παύλου με την Αγάπη. Και μια λογομαχία θα οδηγήσει τον Παύλο να ξεστομίσει κουβέντες που ενδεχομένου να μετανιώσει αργότερα… Ο Φίλιππος προσπαθεί να πείσει τον Παύλο ότι δεν ήταν η Αγάπη αυτή που τον έβρισε, αλλά ο Παύλος δεν μπορεί να το πιστέψει. «Μα ήταν μαζί μου το χρονικό διάστημα που μου λέτε ότι μιλήσατε», επιμένει ο Φίλιππος. «Όλη της τη χολή έβγαλε πάνω μου», του λέει ο Παύλος, με τον Φίλιππο να του λέει: «Δεν ήταν η Αγάπη σάς λέω». Εκείνη την ώρα η Αγάπη μπαίνει μέσα. Δεν προλαβαίνει να ξεστομίσει τη λέξη «μπαμπά» και αμέσως ο Παύλος αντιδρά: «Τέτοιο θράσος δεν το περίμενα, να μου κουβαλήσεις τον εραστή σου μέσα στο σπίτι!». Ο Φίλιππος του ζητάει να σταματήσει να τον προσβάλλει αλλά ο Παύλος του λέει οργισμένα: «Κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ, θα μας πεις και πώς θα μιλάμε στο σπίτι μας». Η Αγάπη τότε ζητάει από τον Φίλιππο να βγει έξω και να τους αφήσει μόνους. Εκείνη πάει να τον αγκαλιάσει. «Δεν είμαι αυτή που σε έβρισε», του λέει. «Δεν μπορείς να βρεις τίποτα καλύτερο για να δικαιολογήσει τη συμπεριφορά σου;», της απαντάει εκείνος και συνεχίζει: «Αγάπη πρόσεξε, θα σε κλείσω σε ψυχιατρείο!». «Αυτή, η δίδυμη αδελφή μου ήταν που τα έκανε όλα. Αυτή πήγε σπίτι και παρίστανε εμένα», προσπαθεί εκείνη να δικαιολογηθεί. «Κι εσύ πως μπόρεσες και άφησες το ένα σου παιδί;». «Για να τελειώνουμε… Μέχρι να σε εξετάσει ψυχίατρος, την κόρη σου θα τη βλέπεις μόνο εδώ μέσα», της λέει. «Τι είναι αυτά που λες πατέρα; Ήταν μια άλλη που σε έβρισε», συνεχίζει η Αγάπη και του ζητάει να της πει για τη μητέρα της.

Δημοσίευση σχολίου

 
Top