Menu
 

didyma_feggaria_exelixeis
Η στιγμή που η Αρετή θα αγκαλιάσει και πάλι την Αγάπη φτάνει... Ωστόσο, ο Παύλος δεν είναι διατεθειμένος να δει την αλήθεια και απειλεί ότι θα την κλείσει στο ψυχιατρείο. Μέχρι που η Αγάπη παίρνει την κόρη της και φεύγει στα επεισόδια που θα δούμε την επόμενη εβδομάδα στον ΑΝΤ1 και κατ’ αποκλειστικότητα σας παρουσιάζει το TiVi Σίριαλ»...
ΔΙΔΥΜΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ, Στέργιος: Ή θα μας σώσεις ή θα σε πάρω μαζί μου...
Η Αγάπη στην αγκαλιά της Αρετής
Η Αγάπη επιστρέφει σπίτι της. Της ανοίγει την πόρτα η Αρετή και μετά το πρώτο πάγωμα, πέφτει η μια στην αγκαλιά της άλλης. Η συγκίνηση είναι διάχυτη. «Πόσο καιρό περίμενα αυτή την αγκαλιά», της λέει πρώτη η Αρετή και την παίρνει να την πάει μέσα για να της τα πει όλα. «Αρετή, είμαι πολύ μπερδεμένη, νιώθω σαν να έχω χάσει το νήμα της ζωής», της απαντάει η Αγάπη και αμέσως ρωτάει πού βρίσκεται η Λένια». «Εχω ανάγκη κάποιος να ξεμπερδέψει το μυαλό μου», της λέει και πέφτει ξανά στην αγκαλιά της. Παράλληλα, η Αγάπη έχει χιλιάδες απορίες που τις εκφράζει στην Αρετή περιμένοντας να πάρει απαντήσεις, οι οποίες όμως αφορούν όλα τα μεγάλα μυστικά του παρελθόντος. «Αρετή, πήγα σπίτι μου και βρήκα να μου ανοίγει την πόρτα μια γυναίκα ίδια εγώ. Πώς γίνεται αυτό;», τη ρωτάει φανερά ταραγμένη. Η Αρετή είναι καθησυχαστική και τη βάζει κάτω για να της εξηγήσει τι έχει συμβεί, ενώ τη ρωτάει να μάθει αν είναι αυτή που την έδιωξε τρεις μέρες πριν από το σπίτι της. Η Αγάπη απαντάει πως μόλις χθες θυμήθηκε, γιατί είχε χάσει τη μνήμη της. Η Αρετή προσπαθεί να την πιστέψει, μόνο που υπάρχουν αρκετά κενά στην ιστορία, ενώ την παροτρύνει να πάνε σε ψυχίατρο. «Ολοι πιστεύαμε ότι υπάρχει άλλος άντρας στη ζωή σου. Υπάρχει;», τη ρωτάει η Αρετή, με την Αγάπη να κατεβάζει το κεφάλι της. «Τον αγαπάς;», συνεχίζει η Αρετή. «Πολύ. Είναι ο μοναδικός άντρας στη ζωή μου. Το παιδί μου το λατρεύω και δεν έχει σχέση με αυτόν. Με τον Στέργιο θέλω να χωρίσω», της απαντάει η Αγάπη. Η Αμαλία της λέει να μη φύγει... ενώ ο Στέργιος προσπαθεί να πάρει με το καλό την Ελισάβετ η οποία είναι έτοιμη να τα παρατήσει όλα και να πει την αλήθεια. Την ίδια στιγμή, ο Φίλιππος είναι σε τραγική κατάσταση ανακαλύπτοντας την αλήθεια. Ο Στέργιος πηγαίνει ταραγμένος στην Κατερίνα και της λέει πως η Αγάπη γύρισε και πως είναι θέμα χρόνου να τον δώσει. «Η μπάλα θα πάρει κι εσένα φυσικά. Ή θα μας σώσεις ή θα σε πάρω μαζί μου», την εκβιάζει, αλλά εκείνη δεν ενδίδει στις απειλές του, τουλάχιστον αρχικά. Ο Απόστολος αποκαλύπτει στην Αμαλία ότι ο Παύλος θα μείνει για πάντα στο Λονδίνο και ότι θα κρατήσει και τη Λένια μαζί του. Η Ελισάβετ αποφασίζει να μην αποκαλύψει ακόμα στην Αλίκη το ρόλο που έπαιζε τόσο καιρό, παρά το γεγονός ότι βρέθηκε πολύ κοντά. «Ελισάβετ μίλα μου. Πού έχεις μπλέξει;», τη ρωτάει η Αλίκη. «Δεν μπορώ να σου πω, παράτα με», της απαντάει και φεύγει. Παράλληλα, ο Φίλιππος ανησυχεί για το μέλλον της σχέσης του με την Αγάπη. «Δεν ξέρω αν χωράω στη ζωή σου», αναρωτιέται ο Φίλιππος. «Βέβαια χωράς, θα πάρω διαζύγιο από τον Στέργιο. Το είχα αποφασίσει πριν το ατύχημα. Τώρα το θυμάμαι», του απαντάει η Αγάπη. Στο μεταξύ, ο Παύλος παραμένει εξαφανισμένος στο Λονδίνο μαζί με τη Λένια και έχει διακόψει την επικοινωνία με όλους. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η Αρετή δεν ξέρει πώς πρέπει να χειριστεί την κατάσταση, ενώ ο Απόστολος αποφασίζει να πάει στο Λονδίνο για να βρει τον Παύλο. Η Αρετή συναντά τον Φίλιππο και τη Μαρουσώ μαζί με την Αγάπη. «Νιώθω σαν να ξεκινάω τη ζωή μου ξανά και ο Φίλιππος είναι η καινούρια αρχή», λέει η Αγάπη. Η Αλίκη, από την άλλη πλευρά, είναι αποφασισμένη να πει την αλήθεια στην κόρη της, αλλά η Αρετή τη συγκρατεί.
Από την Τίνα Μεσσαροπούλου
Διαβάστε περισσότερα στο TiVi Σίριαλ που κυκλοφορεί!

Δημοσίευση σχολίου

 
Top