Menu
 



Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 1
Η ιστορία ξεκινάει τη όταν οι ζωές ενός φτωχού και ενός πλούσιου ζευγαριού διασταυρώνονται σε μια κλινική στα Μεσόγεια. Δύο νεογέννητα αγοράκια, ο Αχιλλέας Σοφοκλέους και ο Βλάσης Καλατζής, από ένα παιχνίδι της μοίρας ξεκινούν τη ζωή τους σε διαφορετικές οικογένειες από τις βιολογικές τους. Ο πλούσιος Αχιλλέας γίνεται ο φτωχός Βλάσης και ο φτωχός Βλάσης ο πλούσιος Αχιλλέας….30 χρόνια μετά, ο Λεωνίδας Καλατζής είναι πλέον χήρος και μένει με τον γιο του Βλάση στα Σπάτα σε έναν γραφικό μικρόκοσμο, όπου όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους. Στην άλλη πλευρά, η εταιρία της οικογένειας Σοφοκλέους έχει εξελιχθεί σε μεγάλο διεθνή όμιλο, του οποίου τα ηνία πλέον έχει αναλάβει ο Αχιλλέας, καθώς η Αιμιλία έχει χάσει τον άντρα της. Έλα στη θέση μου – Επεισόδιο 1, 2, 3, 4, 5
Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 2
Τι θα συμβεί όταν, 30 χρόνια μετά, το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για το παιχνίδι που έπαιξε η μοίρα στις οικογένειες Καλατζή και Σοφοκλέους, αποφασίσει να αποκαλύψει την αλήθεια; Η Λουκία η νοσοκόμα συνέρχεται, συνειδητοποιεί τι έχει κάνει και αποφασίζει να διορθώσει άμεσα το λάθος. Πώς όμως θα βρει το θάρρος να πει ότι δυο νεαροί άντρες, ένα φτωχόπαιδο από αγροτική οικογένεια κι ένας γόνος πάμπλουτων επιχειρηματιών, έχουν μεγαλώσει σε λάθος οικογένειες και τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψουν εκεί όπου ανήκουν πραγματικά: Ο φτωχός στη θέση του πλούσιου και ο πλούσιος στη θέση του φτωχού! Έλα στη θέση μου – Επεισόδιο 1, 2, 3, 4, 5
Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 3
Η αποκάλυψη γίνεται αλλά όχι σε όλους. Η Αιμιλία Σοφοκλέους προσπαθεί να μάθει την αλήθεια που παραμένει κρυφή 30 χρόνια. Οι υπόλοιποι συνεχίζουν να ζουν, για λίγο ακόμα, αυτό που όρισε η μοίρα. Ο Αχιλλέας Σοφοκλέους διοικεί με αυστηρότητα την εταιρία που κληρονόμησε από τον πατέρα του, ενώ ο Βλάσης Καλατζής κάνει όνειρα για μεγάλη ζωή, οδηγώντας τον πατέρα του Λεωνίδα στην απελπισία. Από την άλλη, ο Δαμιανός, ξάδερφος του Αχιλλέα, και η Φαίη, αρραβωνιαστικιά του, συνωμοτούν για την ανατροπή του Αχιλλέα από την προεδρία της εταιρίας. Ποιος θα καταφέρει τελικά να πετύχει τα σχέδιά του; Έλα στη θέση μου – Επεισόδιο 1, 2, 3, 4, 5
Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 4
Ο Αχιλλέας κάνει πρόταση γάμου στη Φαίη. Ο Βλάσης δώρο γενεθλίων στη Ρενάτα την πρόσληψή του στην εταιρεία του Αχιλλέα. Κανείς όμως δεν ξέρει τι τους επιφυλάσσει το μέλλον… Τα αποτελέσματα του τεστ DNA θα επικυρώσουν την αλήθεια που είναι έτοιμη να σκάσει σαν βόμβα… Αλλά πριν τη βόμβα DNA, θα σκάσει η βόμβα… Βλάσης στα χέρια του Αχιλλέα, καθώς οι δυο τους συναντιούνται για πρώτη φορά στην εταιρεία, υπό το βλέμμα των Γερμανών και το μίσος γεννιέται με την πρώτη ματιά. Έλα στη θέση μου – Επεισόδιο 1, 2, 3, 4, 5
Έλα στη θέση μου Επεισόδιο 5
Ο Αχιλλέας διώχνει κακήν κακώς από την εταιρεία τον Βλάση, κάτι που σκέφτεται να κάνει και για άλλους 150 υπαλλήλους υπό την πίεση των Γερμανών επενδυτών. Ο Δαμιανός και η Φαίη ικανοποιούνται από αυτήν την εξέλιξη, γιατί ξέρουν ότι θα δυσαρεστηθεί η Αιμιλία. Η Ρενάτα αποκαρδιώνεται με το νέο «κατόρθωμα» του Βλάση και η Αιμιλία συναντά για πρώτη φορά τον Λεωνίδα με σκοπό να του αποκαλύψει τη μεγάλη αλήθεια για τους γιους τους. Ο Λεωνίδας παρότι είναι πολύ απογοητευμένος από το καμάρι του, τον Βλάση, παθαίνει σοκ. Έλα στη θέση μου – Επεισόδιο 1, 2, 3, 4, 5

Δημοσίευση σχολίου

 
Top