Menu
 

«Δεν συνηθίζω να βλέπω τις ταινίες μου», λέει ο Brad Pitt και αποκαλύπτει πως καθημερινά στο σπίτι του γίνεται ένα χάος! «Από την στιγμή που απέκτησα τα παιδιά μου, νιώθω ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο», επισημαίνει. Μιλώντας στο περιοδικό «Hello», ο γνωστός ηθοποιός παραδέχεται πόσο χαζομπαμπάς είναι. Όπως λέει, η κάθε μέρα που περνά μαζί με τα παιδιά του τον κάνει να αισθάνεται ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, ενώ παραδέχεται πως η Angelina Jolie, είναι η οργανωτική της οικογένειας.
«Είναι ένα μικρό χάος αλλά μου αρέσει. Όταν επικρατεί ησυχία, χαίρομαι τις πρώτες στιγμές, αλλά μετά αρχίζει να μου λείπει η φασαρία. Μου λείπουν οι τσακωμοί τους, το τρέξιμο μέσα στο σπίτι, οι φωνές τους όταν με καλούν», αναφέρει ο Brad και τονίζει πως στόχος του με την Angelina είναι τα παιδιά να μείνουν μακριά από όσα γράφονται για εκείνους.Όταν θέλει να μείνει μόνος, ο ηθοποιός κάνει βόλτες με την μηχανή ή με το ποδήλατό του, ενώ υποστηρίζει πως κάθε μέρα που περνάει αισθάνεται όλο και πιο ευτυχισμένος!«Δεν ξέρω πως μου ήρθε στο μυαλό να γίνω ηθοποιός. Δεν ήταν μέσα στη λίστα των πραγμάτων που ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Δύο εβδομάδες πριν αποφοιτήσω από το κολέγιο, έβλεπα τους φίλους μου να προετοιμάζονται για τις μελλοντικές τους δουλειές και να κάνουν σχέδια. Τότε κατάλαβα πως εγώ δεν ήμουν έτοιμος για όλα αυτά. Ήταν σαν να με χτύπησε κάτι! Κάτι μαγικό! Τότε πήρα την απόφαση να τα παρατήσω. Δεν αποφοίτησα ποτέ. Έκανα περιστασιακές δουλειές, ενώ είχα στο μυαλό μου να κάνω μια προσπάθεια στον κινηματογράφο», δηλώνει για την ενασχόλησή του με την υποκριτική.
O Brad δεν βλέπει τις ταινίες του γιατί, όπως αναφέρει, δεν του αρέσει να γυρίζει πίσω και να ψάχνει για τυχόν λάθη, ενώ θέλει να παίξει τον γερασμένο άνδρα που είναι γκρινιάρης και βρίζει!
γοσσιπ

Δημοσίευση σχολίου

 
Top